Barion Pixel

Rólunk

Halpatkó, a halas street food étterem

Mi a Halpatkó street food étteremben imádjuk a halat: grillezve, sütve, bundában is. Street food éttermünkben kizárólag hazai halakat használunk, ételeink többsége harcsából készül, de készítünk fogásokat pontyból, fogasból és csukafiléből is, hisz frissen beszerezhetőek a hazai vizekből és piacokról.

Ismert ételeket kínálunk halas verzióban, mint például a harcsa gyros, harcsakolbász vagy a harcsa cézár saláta. Saját titkos receptúra alapján készült házi krémeket, szószokat és szörpöket is kínálunk, hisz az élet nélkülük nem lenne kerek. Ételeinket street foodként álmodtuk meg, de folyamatosan igyekszünk megújulni vásárlóink igényei szerint.

Harcsa rudacskák házi paradicsomlekvárral

Tudatos vendéglátás

100%-ban hazai tenyésztésű halak

95%-ban hazai alapanyagok és beszállítók

Papír elviteles tálcák és dobozok

Házi készítésű szörpök és italok

Többször használatos papír és vászontáskák

Környezetbarát szívószálak és evőeszközök

Energiatakarékos világítás, LED izzók

Újrahasznosított papírból készült szalvéták

Street food tálalással álmodtuk meg a Halpatkót

A Halpatkó sztori

A Halpatkó története és barátságunk évekkel ezelőtt kezdődött, amikor a dunai szél egymáshoz közel, konkrétan egymás szomszédságába fújt minket. Sok kellemes beszélgetés, számos közös program ráébresztett minket arra, hogy bár különbözőek vagyunk, van valami, ami közös bennünk: a konyha szeretete, a szenvedély a sütés-főzés iránt.

Találkozásainkkor sokszor büszkélkedtünk egymásnak a régi bevált vagy épp általunk kitalált receptekkel, örömmel kóstoltuk egymás ételeit. Később már közösen főztünk, majd jóllakottan, vidáman beszélgettünk olykor egy egész estén át… bevalljuk sokszor finom házi pálinka társaságában.

A nyári napok elillantak a befőzésekkel, a hidegebb napokon kulináris élményeket gyűjtöttünk kedvenc éttermeinkben. E pillanatokat pedig a körülöttünk lévő gyermekkacaj, zsivaj, olykor persze hiszti varázsolta tökéletessé.

És álmodoztunk, igen. Majd az álom egycsapásra valósággá vált, mikor eldöntöttük, hogy saját éttermet nyitunk. Terveinkhez csatlakozott Séfünk, aki szenvedélyünkhöz szakértelmét adta. Így született meg a mi helyünk, a Halpatkó.